steppansviktresa

Direktlänk till inlägg 6 juni 2013

Knasmage

Av Steppan * - 6 juni 2013 17:13

Någon som druckit celsius och blivit dålig i magen? Drack en igår och efter det ballade magen ur och jag måste ha en toa nära heela tiden! Kåjag dricker ju aldrig sånt så kanske tålde jag det inte eller om det var en tillfällighet, otrevligt oavsett. Idag har det inte blivit nån motion (mer än korta rastningar för djuren och snabbspurter in på dass ;))

 
 
Ingen bild

Kattis

6 juni 2013 17:54

Celsius innehåller väl nån form av sötningsmedel och vissa av dom kan ju ge såna reaktioner. Fast jag tror det är sucralose i och det är väl samma som i cola light så då borde du reagera på det med? Haha jag vet inte..

Steppan *

6 juni 2013 22:26

Jag dricker ju en hel del cola zero, men det borde väl va liknande lighten? Iofs är jag ju rätt känslig mot typ viktväktar godis och sånt!
Man blir inte så sugen att testa igen i allafall! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Steppan * - 18 juni 2013 22:34

Jag vet inte, har liksom tappat sugen med bloggen. Eller ändå inte, men känns så knepigt att vara så anonym o rädd för att visa bilder eller så, samtidigt som jag vet av vilka anledningar jag är det. Inte för att jag tror att det som hindrar mig är f...

Av Steppan * - 11 juni 2013 22:11

Jag ska söka till biggest loser 2014!

Av Steppan * - 7 juni 2013 23:14

Jag befinner mig just nu nånstans i livet där jag inte är säker på något, inte ens mitt förhållande sen nästan tio år tillbaka. Jag vet ingenting vad som händer efter jul då min aktivitetsersättning går ut, jag blir ju inte fri från min diagnos bipol...

Av Steppan * - 6 juni 2013 09:02

Då kör vi igen yeehaa!

Av Steppan * - 23 maj 2013 21:44

Nu är jag på gång igen :) Köpte gymkort i måndags och har tränat två ggr, blir minst ett pass till den här veckan. Har ätit bra måltider hela veckan och nu ikväll har jag förberett matlådor igen! Nu ska det hålla i sig mer än ett par veckor ;)...

Presentation


Ännu e såndär viktblogg!
Men nu vill jag lyckas - och det SKA jag göra!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards