steppansviktresa

Alla inlägg under april 2013

Av Steppan * - 30 april 2013 09:02

Grötfrukost efter morgonpromenad är ju väldigt gott :)

Av Steppan * - 29 april 2013 09:08

Kämpa kämpa kämpa! Det blir snart lättare! Kom igen nu, kör bara kör!

Av Steppan * - 28 april 2013 00:06

Det gick bra, jag kände mig riktigt stark och känslan av att "nu är gången det kommer räcka ända in i mål" var så innerlig och äkta. Planerade fixade och trixade, valde bra mat lagad från grunden med bra råvaror. Min sockervärden sjönk och godissuget var som bortblåst.... Det varade i två och en halv vecka och på tre sekunder vände det tillbaka till helt tvärtom utan egentlig anledning, jag fattar inte varför jag gör så här när jag känner hur bra jag mår när jag sköter mig... Imorgon är det Steppan som är uppe på banan igen, det bara måste vara så! Det här missbruket blir min död om det inte bryts NU!!!!

Av Steppan * - 24 april 2013 09:37

Jag har äntligen fått ett sug efter promenaderna igen! Min braiga stegräknare har gömt sig nånstans men jag använder mig av runkeeperappen. Då får jag iofs inte stegen men annan bra info och den peppar mig då den pratar :) Mitt gymkort har gått ut och just nu är det tight med pengar så jag får hitta andra sätt att ge min kropp motion och styrka! Nu ska jag snöra på mig promenadskorna och ge kroppen en omgång!

Av Steppan * - 24 april 2013 00:04

Jag mår lite bättre men tippar lätt! Ska skriva mer imorgon, kram alla fina!

Av Steppan * - 16 april 2013 22:46

kväll är det tungt att vara jag. Tårarna rinner och bränner, ångest och jävelskap. Tanken att äta har svischat förbi, men nej, jag vill inte det ändå, jag vet ju att det inte blir bättre av det. Det är ändå en märklig känsla att bara rynka på näsan åt mat...Men tur ändå är det ju förstås, jag behöver defenitivt inte mer...


Jag har telefontid med min läkare imorgon, och det behövs, min ångest och allt det har blivit sp mkt värre sista tiden. svårt att andas liksom... BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ vad jag bara vill , eller jag vet inte vad jag vill, jag vill slippa det här måendet, nu skriver jag bara massa för att få nåt annat att tänka på, vill egentligen  bara skrika men hela huset sover och ska upp tidigt

jag med och planera min framtid, ångest över det med, så misslyckad som person. snart tretti, inget jobb ingen utbildning, bipolär två diabetes fet som ett jävla hus ett humör som får ja nu kommer jag inte på nån arg person att belekna i all fall...

Nä. går och dunkar huvidet i kudden och hoppas att jag kan somna istället

Av Steppan * - 15 april 2013 22:36

Kollade ni på bl Sverige idag? När Marie fick den där attacken så fick jag sån ångest över min egen situation så tårarna bara spruta! Vet inte varför, jag brukar inte vara så lätt rörd! Och jag minskade ju hormonerna idag! ;)Nä men fy farao, det måste bli ändring nu! Eller nu ska jag hålla ändringen jag gjort nu, jag vill leva!

Av Steppan * - 15 april 2013 22:36

Kollade ni på bl Sverige idag? När Marie fick den där attacken så fick jag sån ångest över min egen situation så tårarna bara spruta! Vet inte varför, jag brukar inte vara så lätt rörd! Och jag minskade ju hormonerna idag! ;)Nä men fy farao, det måste bli ändring nu! Eller nu ska jag hålla ändringen jag gjort nu, jag vill leva!

Presentation


Ännu e såndär viktblogg!
Men nu vill jag lyckas - och det SKA jag göra!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards