steppansviktresa

Alla inlägg under maj 2013

Av Steppan * - 23 maj 2013 21:44

Nu är jag på gång igen :) Köpte gymkort i måndags och har tränat två ggr, blir minst ett pass till den här veckan. Har ätit bra måltider hela veckan och nu ikväll har jag förberett matlådor igen! Nu ska det hålla i sig mer än ett par veckor ;)

Av Steppan * - 18 maj 2013 22:54

Det går inte bra för mig! Det gjorde det, så blev jag bekväm och tänkte bara lite... Men så fungerar ju inte jag, det finns ingen gyllene medelväg, det är allt eller inget!Det är rätt tröttsamt måste jag säga, för jag VET ju SÅÅÅ jävla väl. Men nog snackat, bara upp igen och köra på - någon gång ska det väl lossna!

Av Steppan * - 5 maj 2013 06:51

Ibland, eller iofs allt som oftast, undrar jag hur jag funkar ;) Det verkar svårt för mig att sköta två saker perfekt samtidigt, som tex mat och motion! Jag har ju nu kommit igång med promenaderna ordentligt igen, och jag har nytt rekord - en mil på 1 h och 45 minuter, det tycker jag är riktigt bra för någon i min strl måste jag säga!Ah, en parantes sådär, men iaf. Innan skötte jag kosten riktigt bra men nu fallerar den lite igen, absolut ingen katastrof men det finns stor förbättringspotential om man säger så. Och sen när jag börjar sköta maten riktigt bra så brukar det bli sämre med motionen igen... Märkligt det där! Men det är också ett mål - att få till dem båda samtidigt - vilka resultat det skulle kunna bli!

Av Steppan * - 2 maj 2013 23:12

Igår gick jag 10,53 kilometer och idag 11,01 så 21,54 kilometer att kryssa av den här månaden och det har bara gått två dagar :)

Nu ska jag ge min kropp sömn och hoppas på att träningsvärken (från helvetet ;) fattar inte att jag fått så kraftig träningsvärk av 50 + 55 squats!) pga squatsen lättat lite imorgon :)

Av Steppan * - 2 maj 2013 16:38

Promenader 16 mil totalt som minst

Mat: måltidsordning, bra hemlagad mat, mycket och varierat med grönsaker, öka protein, minska kolhydrater men ej utesluta, dricka mycket vatten, en fri måltid om det blir tvunget mindre skuldkänslor

Mentalt vara mer nöjd stressa mindre tänka på mig själv

Av Steppan * - 1 maj 2013 11:56

Skriver från ipaden så jag kan inte lägga in någon bild, men har ni sett den här squatchallengen? Jag börjar på den idag, har gjort 30 och ska ta de andra 20 senare, nu blir det långpromenad!Man får göra det man kan när gymkortet gått ut och plånboken gapar tom den här månaden!

Presentation


Ännu e såndär viktblogg!
Men nu vill jag lyckas - och det SKA jag göra!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards